Początki bywają trudne.

Wiemy o tym, dlatego stawiamy sobie za cel wsparcie młodych przedsiębiorców w ich codziennej pracy, aby zmaksymalizować ich szansę na rozwój i sukces.

Strony internetowe

Atrakcyjne, nowoczesne i czytelne strony internetowe. Idealne na początek działalności. Pozwolą Ci znaleźć pierwszych klientów, przedstawić w przyjazny sposób ofertę firmy i zaistnieć w Internecie.

Wsparcie marketingowe

Marketing to podstawowe ogniwo działalności firmy. Ważne jest określenie celów i sposób ich realizacji. Dzięki nam masz dostęp do wiedzy praktyków, którzy stworzą dla Twojej firmy dobrą strategię marketingową.

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna to duża inwestycja, ale pozwala pokazać firmę w dużym formacie i dotrzeć do szerokiego grona klientów. Oferujemy zarówno produkcję reklam wielkoformatowych jak i dzierżawę tablic reklamowych.

Foldery i broszury

Zaprojektujemy dla Twojej firmy identyfikację wizualną, logo oraz materiały reklamowe. Doradzimy jak skutecznie je dystrybuować by dotrzeć do klientów i zainteresować ich Twoją ofertą. Pomożemy stać się rozpoznawalnym.

Kontrola i analiza

Współpracując z nami masz pełną kontrolę nad osiąganymi efektami. Na bieżąco analizujemy rozwój Twojej firmy, kontrolujemy kluczowe aspekty działalności, przygotowujemy czytelne raporty.

Priorytetowa obsługa

Czas to pieniądz, dlatego u nas dostajesz ekspresową obsługę w pakiecie. Reagujemy maksymalnie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia pytania lub problemu. Twoja firma jest dla nas najważniejsza.

Nasza oferta jest skierowana dla firm młodszych niż 12 miesięcy. Cenimy sobie lojalność w biznesie, dlatego dołożymy starań, byś został z nami na stałe. Zadbamy o rozwój Twojej firmy od początku, więc nie będzie miała przed nami tajemnic. Po osiągnięciu 12 miesięcy działalności, zaproponujemy kolejny stopień współpracy – zewnętrzny dział marketingu.

Nasz blog o marketingu

Poradnik małej firmy cz. 2

Dzisiejszy wpis poświęcimy zagadnieniu, które zdaje się być niedoceniane przez przedsiębiorców i często pomijane bądź tworzone bez zaangażowania.

Jak zaprojektować dobry billboard?

Reklama billboardowa rządzi się swoimi prawami. Z racji swojej wielkości, współtworzenia przestrzeni publicznej oraz powtarzalności przekazu należy bardzo dokładnie zaplanować treść i formę reklamy. Jak zatem przygotować reklamę billboardową w taki sposób, by przyniosła największą korzyść?

Zewnętrzny marketing – case study

W ciągu kilku ostatnich tygodni skontaktowało się z nami wielu przedsiębiorców, zarówno tych większych jak i prowadzących mniejsze, lokalne biznesy z pytaniem, czy w ich przypadku zewnętrzny dział marketingu ma w ogóle sens?

Poradnik małej firmy cz. 1

Własna firma – to brzmi dumnie. Niezależność, elastyczne godziny pracy, atrakcyjne zarobki to tylko niektóre cechy które każdy młody przedsiębiorca widzi, planując i rozważając otwarcie własnej firmy. W pierwszej części naszego praktycznego poradnika skupimy się na etapie planowania firmy aż do momentu jej fizycznego otwarcia.

Skorzystaj już dziś

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Tutaj wpisz wiadomość

Rozwiąż proste równanie

Reklama nowej firmy

wymaga odpowiedniego podejścia. Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy pomogą Ci rozwiązać Twoje problemy i doradzą najlepsze dla Twojej firmy rozwiązania.